راهنمای عطرهای مای باربری

راهنمای عطرهای مای باربری

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 15 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای مای باربریمای باربریمای باربری ادو تویلتمای باربری بلکمای باربری بلک الکسیرمای باربری بلاش

 

مجموعه عطرهای مای باربری جزو گزینه‌های محبوب و دوست‌داشتنی در رده عطرهای روزانه هستند و عطرهای جذابی هم برای هدیه دادن (مخصوصا در کریسمس) محسوب می‌شوند. عکس‌های زیبا و کلاسیکی از لیلی جیمز (بازیگر انگلیسی) که لقب «رز انگلیسی» را برای او انتخاب کرده‌اند، تصاویر تبلیغاتی عطرهای مای باربری را به سطحی بسیار شیک و نشاط‌آور رسانده‌اند. من در این مقاله می‌خواهم همه عطرهای مجموعه مای باربری را بررسی کنم.

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

مای باربری

2014

شمعدانی، به، نخود شیرین، گل رز

مای باربری ادو تویلت

2015

نخود شیرین، فریزیا، گل صدتومانی، گل رز

مای باربری بلک

2016

هلو، نعناع هندی، کهربا

مای باربری بلک الکسیر

2017

مارزیپان، بادام، گل رز، یاس، لیموترش

مای باربری بلاش

2017

گل ویستریا، گل رز، سیب، انار

عطرهای مای باربری

مای باربری

مای باربری

مای باربری ادو پارفیوم دارای سرشتی زنانه، باطراوت و گل‌فام است. آمیزه این عطر از نت‌های بریتانیایی دوست‌داشتنی و رایج مثل شمعدانی، فریزیا و نخود شیرین استفاده می‌کند تا حال‌وهوای یک باغ روستایی در انگلستان را باز‌آفرینی کرده باشد.

مای باربری ادو پارفیوم بسیار دوست‌داشتنی است و واقعا بعید است که کسی این عطر زنانه را دوست نداشته باشد. البته که این عطر جزو عطرهای منحصربه‌فرد و استثنایی نیست، اما بدون هرگونه بررسی و نگرانی می‌توان مای باربری ادو پارفیوم را به‌عنوان یک عطر روزانه و همیشگی خرید. حتی اگر دنبال یک عطر مناسب برای هدیه دادن می‌گردید، باز هم بدون بررسی خاصی می‌توانید این عطر را تهیه کنید.

مای باربری ادو تویلت

مای باربری ادو تویلت

مای باربری ادو تویلت دارای سرشتی بسیار سبک و روحی معصومانه است. پس این عطر برای دختران جوان مناسب خواهد بود، یا برای کسانی که دنبال عطرهای گل‌فام سبک برای روزهای مرطوب و شرجی می‌گردند. نت‌های نخود شیرین و فریزیا که در ادیشن ادو پارفیوم حضور داشتند، همچنان نت‌های کلیدی ادیشن ادو تویلت را می‌سازند، اما این بار با جلوه‌هایی از نت‌های گل صدتومانی و رز ترکیب شده‌اند تا یک عطر گل‌فام و نسبتا شیرین و البته دارای سویه‌های آبزی شکل بگیرد. مای باربری ادو تویلت درواقع برای من یادآور ادیشنی شیرین‌تر از عطر میس دیور بلومینگ بوکت است.

مای باربری بلک

مای باربری بلک

مای باربری بلک بسیار جالب‌تر و خاص‌تر از عطر اصلی مای باربری است. آمیزه مای باربری بلک با نت هلو شروع می‌شود (که شروع عطر دولچه گابانا د وان را به یاد می‌آورد)، درحالی که کم‌کم ته‌مایه‌هایی از جنس کهربا و نعناع هندی خودشان را نشان می‌دهند و رگه‌هایی از نت رز هم این نت‌های دلنشین را همراهی می‌کنند. استفاده از نت نعناع هندی، ماندگاری مای باربری بلک را نسبت به مای باربری اصلی بسیار بیشتر کرده است. من پیشنهاد می‌کنم که از مای باربری بلک در فصل پاییز استفاده کنید، مخصوصا اگر بوی کهربا و نعناع هندی را دوست دارید.

مای باربری بلک الکسیر

مای باربری بلک الکسیر

من شخصا فکر می‌کنم که مای باربری بلک الکسیر درواقع بهترین عطر در مجموعه عطرهای مای باربری است. بعد از شروع دلپذیر این عطر که از نت لیموترش شکل می‌گیرد، روایح مارزیپان و بادام پدیدار می‌شوند (شبیه به عطر الی ساب گرل آف ناو)، درحالی که نت‌های رز و یاس هم با این روایح آمیخته می‌گردند. مای باربری بلک الکسیر را می‌توان عطری بسیار غلیظ، غنی، سکسی و کاملا منحصربه‌فرد توصیف کرد. پیشنهاد من این است که از این ادکلن زنانه برای قرارهای عاشقانه شبانه، اوقات شامگاهی و البته در فصل زمستان استفاده کنید.

مای باربری بلاش

مای باربری بلاش

آمیزه مای باربری بلاش به عطر اصلی مای باربری شباهت دارد زیرا همچنان سرشت باطراوت و گل‌فام آن عطر را حفظ می‌کند. اما تفاوت اصلی بین آنها به حضور جلوه‌های میوه‌ای برگرفته از سیب سبز و انار در مای باربری بلاش برمی‌گردد. این عطر واقعا جلوه‌های زیبا و حالتی پرهیاهو دارد و به همین دلیل هم من پیشنهاد می‌کنم که از مای باربری بلاش در فصل بهار و در ساعات روز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم راهنمای کامل عطرهای گوچی بلومراهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانو راهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانوراهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی راهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسیراهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالی راهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالیراهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوال راهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوالراهنمای عطرهای دیور ادیکت راهنمای عطرهای دیور ادیکت


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/my-burberry-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟