راهنمای عطرهای الی ساب گرل اف نو

راهنمای عطرهای الی ساب گرل اف نو

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 13 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای الی ساب گرل اف نوگرل اف نوگرل اف نو شاینگرل اف نو فوراورگرل اف نو لاولی

 

برند الیه ساب پس از موفقیت عطرهای «الی ساب له پارفوم» تصیم گرفت که از عطر جدید «گرل او نو» رونمایی کند. عطر گرل او نو درواقع برای جوانان طراحی شده بود و از این نظر با عطرهای قبلی الی ساب تفاوت داشت. درحال حاضر چند ادیشن مختلف از عطر گرل او نو در بازار موجود هستند و یک کالکشن جذاب را می‌سازند. من در این مقاله به بررسی هر کدام از ادیشن‌های گرل او نو می‌پردازم و تفاوت‌های بین آنها را به شما نشان می‌دهم.

عطرهای الی ساب گرل اف نو

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

گرل اف نو

2017

بادام، پسته، دانه تونکا، شکوفه پرتقال

گرل اف نو شاین

2018

بادام تلخ، وانیل، آناناس، پسته، شکوفه پرتقال

گرل اف نو فوراور

2019

تمشک، لیموترش، گل رز، بادام، شکوفه پرتقال

گرل اف لاولی

2022

پلومریا، شکوفه پرتقال، نعناع

گرل اف نو

گرل اف نو

اول از همه باید بگویم که رنگ‌های آبی و فیروزه‌ای در بسته‌بندی گرل اف نو نباید ذهن شما را منحرف کنند زیرا شما به‌هیچ‌وجه با یک عطر آبزی یا باطراوت مواجه نیستید.

گرل اف نو که با غلظت ادو پرفیوم ارائه می‌شود، از عطرهای گرم و شیرین و نسبتا سکسی الی ساب است که با تمرکز بر نت‌های بادام و پسته شکل می‌گیرد. ماندگاری گرل اف نو در رده خوبی قرار می‌گیرد و در بخش هاله‌سازی هم بوی گرم چوب کشمیر را دارد که از جلوه‌های زنانه اما شاداب و بانشاط برخوردار است.

من تصور می‌کنم که می‌شود از گرل اف نو ادو پرفیوم در هر زمانی از سال یا برای هر موقعیتی استفاده کرد. گرل اف نو درواقع یکی از آن عطرهایی است که هم می‌شود از آن به‌عنوان یک عطر غلیظ شبانه استفاده کرد و هم مقدار کمی از آن را برای استفاده روزانه در نظر گرفت.

اگر به عطر دیگر الی ساب، یعنی لئو کوتور، علاقه داشته‌اید که اتفاقا آن هم از نت پسته و بادام استفاده می‌کرد، پس پیشنهاد می‌کنم که حتما گرل اف نو ادو پرفیوم را امتحان کنید.

گرل اف نو شاین

گرل اف نو شاین

گرل اف نو شاین درواقع یک ادیشن شیرین‌تر و گل‌فام‌تر نسبت به عطر اصلی گرل اف نو است.

نت آناناس در آمیزه این ادکلن زنانه اساسا جلوه‌ای شیرین‌تر به نت بادام می‌بخشد. بعضی‌ها می‌گویند که گرل اف نو شاین بویی شبیه به خمیر بازی دارد، درحالی که بوی این عطر از نظر بعضی‌ها به عطر هیپنوتیک پویزن شباهت دارد.

افزودن نت وانیل به آمیزه گرل اف نو شاین نیز جلوه‌های شیرین‌تری به نت بادام بخشیده است. من شخصا عطر اصلی گرل اف نو را به این عطر ترجیح می‌دهم زیرا جلوه‌های پیچیده‌تر و پخته‌تری دارد.

گرل اف نو فوراور

گرل اف نو فوراور

گرل اف نو فوراور درواقع می‌خواهد یک ادیشن جوان‌پسندانه، میوه‌ای و باطراوت را براساس عطر اصلی گرل اف نو خلق کند.

آمیزه این عطر در لایه آغازین با نت لیموترش و تمشک شروع می‌شود که از جلوه‌های باطراوتی برخوردارند و حسی کاملا جوان‌پسندانه می‌آفرینند. روایح میوه‌ای این عطر با انگور فرنگی سیاه و گل رز در نت‌های میانی ادامه می‌یابند تا سپس به نت‌های بادام و شکوفه پرتقال برسیم که مثل امضای عطر گرل اف نو می‌درخشند.

من پیشنهاد می‌کنم که از گرل اف نو فوراور برای اوقات روزانه استفاده کنید. البته می‌توانید از ترفند لایه‌بندی برای استفاده از گرل اف نو فوراور در کنار عطر اصلی این کالکشن یا ادیشن شاین برای اوقات شبانه کمک بگیرید.

گرل اف نو لاولی

گرل اف نو لاولی

در سال 2022 بود که چهارمین ادیشن از عطرهای گرل اف نو به بازار آمد.

آمیزه گرل اف نو لاولی بر روایح گل‌فام و میوه‌ای برگرفته از گل پلومریا تمرکز می‌کند که سویه‌های استوایی دلنشینی هم دارد. نت شکوفه پرتقال و انگور فرنگی سیاه هم با روایح باطراوت نعناع و پرتقال آمیخته می‌شوند تا سویه‌های میوه‌ای و گل‌فام عطر را همزمان با گسترش ساختار آمیزه‌ای آن حفظ کنند.

رگه‌ای هم از نت بادام به‌عنوان امضای گرل اف نو در این ادیشن وجود دارد، درحالی که اشاره‌ای به نت‌های نعناع هندی و دانه تونکا که در ادیشن‌های قبلی وجود داشت نیز احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید : معرفی 14 ادکلن با رایحه لاوندر (اسطوخودوس) معرفی 14 ادکلن با رایحه لاوندر (اسطوخودوس)راهنمای همه عطرهای جیورجیو آرمانی آکوا دی جیوآ راهنمای همه عطرهای جیورجیو آرمانی آکوا دی جیوآراهنمای همه عطرهای پاکو رابان المپیا راهنمای همه عطرهای پاکو رابان المپیاراهنمای عطرهای لیدی میلیون راهنمای عطرهای لیدی میلیون


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/elie-saab-girl-of-now-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟