تصویر ها | TIMELESS
عشق آبی.... 29 اردیبهشت 1403

معجزه از این زیباتر
که من میان سیاهی چشمانت
آبی‌ترین آسمان را می‌بینم 

...............

عطر فیکورس اسپورت پلاس با رایحه‌ای میوه‌ای در طبع خنک و شیرین، برای شامه ی من مشابه عطر تیزیانا ترنزی کیرکه است. مناسب تن‌پوش آقایان و بانوان در روزهای بهاری با ماندگاری و پراکنش خوب. 

درخت عشق.... 28 اردیبهشت 1403

آسمان که نشد،
چرا درخت نباشم
وقتی تو در من
این همه پرنده‌ای؟!
ذهنم پُر از لانه‌هایی ست
که برای تو ساخته‌ام…….

................

دکانت کامل از عطر اجمل انیگما زنانه با رایحه‌ای چوبی گلی مشکی در طبع گرم و تلخ، بچ‌کد ۲۰۱۳، در این شیشه ی بسیار زیبا، بسیار خوشبو و خاص، الهام گرفته از عطر ایوسن لورن اوپیوم دی بله، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای پاییزی و زمستانی با ماندگاری خیلی خوب و پراکنش خوب. رایحه‌ای واقعاً اعیان و مجلسی برای بانوان شیک‌پوش و خاص پسند....

عشق تاریکی.... 27 اردیبهشت 1403

در هجوم تاریکی؛ پناه می‌برم به تماشای نور:
قلبی که دوست بدارد، قلبی که دوست داشته‌ شود. مرگ پشت پنجره‌هاست، اما زندگی نیز همان‌جاست......

...............

دکانت از گستره‌ی عطر گودگرل با رایحه‌ای شرقی گلی در طبع گرم، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای پاییزی با ماندگاری و پراکنش خوب. 

آرمیده در آزرم.... 25 اردیبهشت 1403

گل رزی که در انتظار تو
بر دست‌هایم پژمرد
دیگر مرا در هیچ بهاری بیاد نمی‌آرد
مرا که تکرار می‌شوم
همواره
در نم نم باران‌های بی‌کسی 

................

دکانت از گستره‌ی عطر لانکوم ترزور میدنایت رز با رایحه‌ای چوبی گلی مشکی در طبع گرم و شیرین، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای پاییزی با ماندگاری و پراکنش خوب. 

باران عشق..... 25 اردیبهشت 1403

می‌گویند باران که ببارد، بوی خاک بلند می‌شود 

پس چرا اینجا، باران که می‌بارد 

عطر خاطره‌ها می‌پیچد…؟

خاطراتی که در قطره قطره باران عشق نهفته‌اند...!

......................................

دکانت کامل از گستره‌ی عطر اجمل رین دراپس با رایحه‌ای گلی میوه‌ای در طبع معتدل و نیمه شیرین، بسیار خوشبو و لطیف، مناسب تن‌پوش بانوان در روزهای بهاری بخصوص روزهای بهاری بارانی که طبیعتی سبز را نوید می‌دهد، با ماندگاری و پراکنش خوب.

شیشه ی عطر اجمل رین دراپس بسیار معمولی ساده است، که گستره‌ی آن را داخل این باتل زیبا و سبز رنگ به همراه فیموهای عروسکی و میوه ای و قلبی، تعبیه کردم تا بعنوان هدیه تقدیم کنم.

نسیم عشق.... 24 اردیبهشت 1403

هزار شب نشسته‌ام به پای چشم‌های تو

رها نمی‌کند مرا نسیم چشم‌های تو

من آن همیشه عاشقم که لحظه لحظه درد را

به دوش خسته می‌کشم برای چشم‌های تو

مسافرم ولی هنوز هزار جاده فاصله ست

میان غربت من و سرای چشم‌های تو

...............

عطر دکانت شده از گستره‌ی ایوسن لورن وای که لطافتی از پوست آبی حیات را در کرانه‌های مهتاب و ستارگان، با نسیم عشق هدیه می‌کند....

زمان روانشناختی.... 23 اردیبهشت 1403

شاید زندگی به پیچیدگی هر آن چیزی که به ما آشکار می‌کند نیست. چراکه شاید زمان، اونی نیست که ما فکر می‌کنیم....و شاید این زمان است که در بند ماست، نه ما در بند زمان.....

سری جدید از دکانتهای هدیه‌ای که چهار روز دیگر تقدیم خواهند شد. امیدوارم مخاطبان عزیزم برای این دکانتها، همانند شما بزرگواران از این هدایا رضایت داشته باشند. به غیر از یکی، مابقی در طبع گرم با روایح تلخ و شیرین هستند که مناسب تن‌پوش در روزهای پاییزی می‌باشند. 

هنر عشق.... 22 اردیبهشت 1403

دکانتهایی با شیشه ها و طراحی های صدفی داخل گستره‌ی عطرها که با کمی حوصله و خلاقیت می‌توان، هدایای ارزشمندی را برای عزیزان در نظر گرفت. هرچند این هدایا حجم کمتری داشته باشند، اما به نظر من، یک هدیه‌ی کوچک در خلاقیت عشق و هنر می‌تواند بسیار ارزشمندتر از یک هدیه‌ی بزرگ اما بی عشق و هنر باشد....

داخل این شیشه‌ها عطرهای آرمانی آکوآ دی جیو پروفومو، دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس، آلفرد دانهیل دیزایر بلو، ناتیکا وویاج مردانه و ایسی میاکه لئو ماجور د ایسی دکانت شده‌اند. 

شایان ذکر است که صدفهای داخل شیشه ی عطرها بصورت جداگانه خریداری شده و خودم داخل شیشه ها تعبیه نمودم و سپس محتوای عطرها را به داخل شیشه ها اضافه کردم. فلذا در بازار، شیشه های دکانت عطری که داخلش صدف موجود باشد، وجود ندارد و بایستی خودتان داخل شیشه های دکانت را با کمی حوصله بصورت کاستوم تزئین کنید. 

بهترین ها برای شما بزرگواران....

امید عشق.... 21 اردیبهشت 1403

امروز این دکانتها را آماده کردم تا فردا هدیه کنم به عزیزانم که در این روزهای سخت شدیداً به آرامش روح و روان نیازمند هستند. آرامشی که شاید در همین شیشه های کوچک نهفته باشد که نه تنها روایح درون این شیشه‌ها بلکه حتی برچسب‌هایی که روی شیشه‌ها چسبانده‌ام و فیموهای عروسکی و میوه‌ای و قلبی که داخل شیشه‌ها تعبیه نمودم. 

همیشه برای من نوع کادوپیچ کردن هدیه‌ها، از خود هدیه‌ها اهمیت بسزایی دارد و همیشه سعی کردم نحوه‌ی کادوپیچ کردن هر هدیه‌ای برای هر عزیزی اعم از بیمارانم یا دوستان پیرامونم، را نبوغ خودمو بکار ببرم. فلذا امروز بعد از آماده نمودن این دکانتها، خواستم با قاب دیدگان مهرانگیز شما عزیزان نیز به اشتراک بگذارم. امیدوارم این اسکرین های معطر و فانتزی برای شما بزرگواران نیز مورد پسند باشند. 

به نظر من، انسان به ارزشی چون عشق در هر بازه ی زمانی از زندگیش بیشتر از پول و غذا و پوشاک نیاز دارد، چراکه عشق تنها ارزشی هست که هرگز کهنگی یا تکراری بودن را پذیرا نیست و هیچ ارزشی در این دنیا، والاتر از داشتن عشق نیست و نخواهد بود حتی اگر امروز سال 2000000024 میلادی بود......

بهترین ها برای شما عزیزان.....

پایان آغاز.... 19 اردیبهشت 1403

عطر مردانه ی ایوسن لورن وای ادوتویلت با رایحه‌ای چوبی معطر در طبع معتدل و شیرین ملایم، مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای بهاری با ماندگاری و پراکنش متوسط روبه کم. 

رایحه‌ای از پایان آغاز که تنها بر حضور سوم شخص مفرد، به وسعت بی‌پایان آشکار است....

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir