نظرات | Mohammad
ترتیب نمایش
L’Immensité Louis Vuitton
لینک به نظر 6 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به TIMELESS
سلام و عرض ادب
ممنون از وقتی که گذاشتید و با حوصله ومتانت جواب دادید
من نمی‌خوام چیزی بهش تحمیل کنم، اما لااقل وقتی پیش من میاد باید عطر سلیقه منو بپوشه.... حقیقتا از این که همیشه این بوی داون لول و کم مایه ازش استشمام میکنم، خسته شدم...
موارد پیشنهادی شما رو حتما تست میکنم
خیلی لطف کردید
براتون آرزوی بهترین لحظات و خاطره انگیزه ترین رایحه ها رو دارم
🙏
3 تشکر شده توسط : آرش سالمی
L’Immensité Louis Vuitton
لینک به نظر 6 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به TIMELESS
با سلام و تشکر از ادب و متانت شما و وقتی که گذاشتید.
به نظر خود من هم رویال بلو شبیهشه، و حتی پرفورمنس بیشتری هم داره، اما باز هم وقتی بهش پیشنهاد دادم که لااقل اینو برو یه جایی تست کن (چون خودم تو مجموعه‌م نداشتم، و بعد از رد کردن ال ایمنسیت دیگه چیزی براش نمیگیرم) باز هم با تعصب میگه نهههه! فقط سالید!!! جالب اینه که این عطر سالید هیچ چیز خاصی درش نیست، و شخصا به عنوان کار دم دستی هم قبولش ندارم. حتی اگر به فرض محال قبول هم داشته باشم، به نظر من هر عطر مثل یه آهنگه، که در هر حالتی میشه از یه آهنگ لذت برد. و همه عمر که نمیشه فقطططط یک آهنگ گوش کرد!
از طرفی جون وجود این خانم برام عزیزه، دلم میخواست یه کار فاخر و درخور بهش بدم
همینطور که عرض کردم تا الان بالای صد تومن براش عطر گرفته ‌م اما هیچکدوم پسندش نبوده اگر از برند های مطرح هم چیزی سراغ دارید که توی این راسته باشه ممنون میشم معرفی کنید.
باز هم از شما بخاطر حسن برخورد و حوصله ای که به خرج دادید نهایت تشکر دارم.

4 تشکر شده توسط : مهربد آرش
L’Immensité Louis Vuitton
لینک به نظر 5 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به THE LAST OF US
سلام
من تقریبا کلکسیون خوبی دارم بالغ بر صد و خرده ای کارهای ارجینال. یه دوستی دارم که چند ساله گیر داده به سولید ساپیل! تا حالا چندین عطر خیلی خوب توی همون گروه بویایی بهش دادم، مثل اینویکتوس، گوچی گیلتی، لویی ویتون ال ایمنسیت، اکوا دی جیو،بولگاری تایگار و... و از بین همه اینا فقط از اونتوس و لالیک انکر نویر و ساواچ دیور تا حدودی خوشش اومده، ، اما بازم میگه فقط سالید!!! راستش من خیلی زورم میاد که گیر داده به یه عطر اماراتی ارزون قیمت. و وقتی میگه ال ایمنسیت خوشم نمیاد خیلی به هم می‌ریزم!! از اساتید محترم خواهش میکنم اگر چیزی مشابه اون رایحه سراغ دارن معرفی کنن خیلی ممنون میشم
2 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir