راهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا

راهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 13 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنوریناسیگنوریناسیگنورینا ادو تویلتسیگنورینا الگانزاسیگنورینا این روسوسیگنورینا میستریوساسیگنورینا این فیورهسیگنورینا ریبلسیگنورینا لیبراسیگنورینا لیمیتد ادیشن

 

سالواتوره فراگامو عطرهای زنانه و زیبایی می‌سازد که معمولا قیمت اقتصادی و مناسبی هم دارند. این برند، علاوه بر مجموعه عطرهای آمو، مجموعه‌ای از عطرها را نیز با نام سیگنورینا طراحی و تولید کرده است. همه عطرهای مجموعه سیگنورینا دارای یک پاپیون زیبا در طراحی درپوش خودشان هستند، درحالی که رنگ این پاپیون‌ها در ادیشن‌های مختلف سیگنورینا تغییر می‌کند. من در این مقاله می‌خواهم که ادیشن‌های مختلف سیگنورینا را بررسی کنم.

عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

سیگنورینا

2011

پاناکوتا، انگور فرنگی قرمز، گل صدتومانی، فلفل صورتی

سیگنورینا ادو تویلت

2012

موس شیری، برنج، سرخالو، چوب کشمیر

سیگنورینا الگانزا

2014

گلابی، اوسمانتوس، نعناع هندی

سیگنورینا این روسو

2016

انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی، گل رز، گل صدتومانی، پاناکوتا

سیگنورینا میستریوسا

2016

شیر، وانیل، توت سیاه، گل مریم

سیگنورینا این فیوره

2017

شکوفه گیلاس، شربت گلابی، انار

سیگنورینا فشن ادیشن

2018

پاناکوتا، انگور فرنگی قرمز، گل صدتومانی، فلفل صورتی

سیگنورینا ریبله

2019

بستنی وانیلی، نارگیل

سیگنورینا هالیدی ادیشن 2019

2019

پاناکوتا، انگور فرنگی قرمز، گل صدتومانی، فلفل صورتی

سیگنورینا فشن ادیشن

2020

انار ، گلابی ، سوربت

سیگنورینا لیبرا

2023

ترنج، آمبروکسان، چوب کشمیر، شکر

سیگنورینا

سیگنورینا

عطر اصلی سیگنورینا دارای سرشتی میوه‌ای و گل‌فام با ته‌مایه‌های شیرین است. اول از همه جلوه گیرا و باطراوتی از انگور فرنگی قرمز، شروع شاداب این عطر را رقم می‌زند. در ادامه نیز به نت‌های گل صدتومانی و فلفل صورتی می‌رسیم. نت فلفل صورتی به‌هیچ‌وجه ربطی به نت فلفل سیاه ندارد. فلفل صورتی درواقع نوعی دانه خشک‌شده است که رایحه‌ای مابین گل رز و چوب را به‌وجود می‌آورد.

نت دسر پاناکوتا نیز در نت‌های پایانی سیگنورینا قرار می‌گیرد. این نت بیش‌ازحد شیرین نیست و اجازه می‌دهد که نت‌های گل صدتومانی و انگور فرنگی قرمز درخشش خاص خودشان را حفظ کنند.

سیگنورینا ادو تویلت

سیگنورینا ادو تویلت

سیگنورینا ادو تویلت از آن عطرهایی است که بافت خامه‌ای نابی دارد. نت‌های برنجی آمیخته به شیر در لایه پایانی این عطر حالتی کاملا غیرمعمول و خاص را خلق کرده‌اند و بویی شبیه به چوب کشمیر را به‌وجود می‌آورند. نت‌های سرخالو و گل رز هم رگه‌های باطراوت و زنانه‌ای به آمیزه سیگنورینا ادو تویلت بخشیده‌اند که در لحظات اولیه بیشتر احساس می‌شوند.

سیگنورینا الگانزا

سیگنورینا الگانزا

سیگنورینا الگانزا من را تا حدودی به یاد عطر گوچی فلورا می‌اندازد که حالا دیگر تولیدش متوقف شده است. رایحه باطراوت گلابی در نت ‌آغازین به‌خوبی با نت‌های اوسمانتوس و همچنین نعناع هندی در نت پایه ترکیب می‌شود. نام الگانزا کاملا برازنده این عطر است زیرا با حس پیچیده و خاص آن تطابق دارد. من از زبان بعضی افراد شنیده‌ام که عطر سیگنورینا الگانزا را نوعی ادیشن اقتصادی و شبیه به عطر کوکو شنل مادمازل می‌نامند.

سیگنورینا این روسو

سیگنورینا این روسو

سیگنورینا این روسو همان ترندهای مد روزی را دنبال می‌کند که در سال‌های اخیر پدید آمده‌اند: استفاده از نت توت‌ها در لایه آغازین، گل رز و گل صدتومانی در نت میانی و نعناع هندی در نت پایه. علاوه بر اینها، نت شیرین پاناکوتا هم که به آمیزه عطر اصلی سیگنورینا تعلق دارد، در این عطر نیز به مشام می‌رسد که به‌خوبی در کنار نت انگور فرنگی سیاه قرار می‌گیرد.

سیگنورینا این روسو را می‌توان جایگزین اقتصادی و خوبی برای علاقه‌مندان به عطر میس دیور ابسلوتلی بلومینگ نامید.

سیگنورینا میستریوسا

سیگنورینا میستریوسا

سیگنورینا میستریوسا نوعی عطر لاکتونیک (شیری) است. نت شیرین وانیل و شیر در این عطر یادآور بوی شیک‌های برپایه وانیل است که البته در این عطر با نت گل مریم و توت سیاه آمیخته شده است تا آمیزه‌ای زنانه خلق شود. برجستگی خاصی که نت شیر در این عطر دارد، من را به یاد عطرهای کاچارل یس آی ام می‌اندازد. اگر عطرهای شیری را دوست دارید، می‌توانید مقاله من درباره عطرهای شیری را هم بخوانید.

سیگنورینا این فیوره

سیگنورینا این فیوره

سیگنورینا این فیوره یکی از عطرهای خوش‌قیمت و اقتصادی برای علاقه‌مندان به نت شکوفه گیلاس است. نت‌های ظریف و شیرین شکوفه گیلاس در این عطر با جلوه‌های باطراوتی از شربت گلابی و انار در لایه آغازین ترکیب شده‌اند. آمیختگی این نت‌ها با همدیگر در سطح بسیار نابی به انجام می‌رسد تا عطری زیبا با سویه‌های معصومانه و پاک داشته باشید.

اگر طرفدار عطرهایی هستید که از نت شکوفه گیلاس استفاده می‌کنند، می‌توانید مقاله من را درباره بهترین عطرهای دارای نت شکوفه گیلاس بخوانید.

سیگنورینا ریبل

سیگنورینا ریبل

سیگنورینا ریبله از نت‌های شیری عطر سیگنورینا میستریوسا در قالب نت‌های بستنی وانیلی و نارگیل استفاده می‌کند. نت گل پلومریا و رگه‌هایی از پرتقال هم نت‌های شیرین پایه را کامل می‌کنند تا عطری نبستا غلیظ شکل بگیرد که همچنان زنانه و شیرین است.

سیگنورینا لیبرا

سیگنورینا لیبرا

سیگنورینا لیبرا جدیدترین عطر زنانه در میان عطرهای سیگنورینا است. شروع آمیزه سیگنورینا لیبرا با جلوه‌های شیرین ترنج حالتی انفجاری دارد تا در ادامه نت چوب کشمیر با جلوه‌های گرم و جذابش نمایان شود. من شخصا فکر می‌کنم که سیگنورینا لیبرا تا حدودی از باکارات رژ 540 و آریانا گرانده کلود کپی شده است.

سیگنورینا لیمیتد ادیشن

سیگنورینا لیمیتد ادیشن

تا به امروز عطرهای مختلفی از سیگنورینا در قالب ادیشن محدود (یا ادیشن‌های فشن) طراحی و تولید شده‌اند. این عطرها درواقع فقط بطری‌های متفاوتی را در قالب لیمیتد ادیشن عرضه می‌کنند اما آمیزه آنها تفاوتی با عطرهای همنامشان  ندارد.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم راهنمای کامل عطرهای گوچی بلومراهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانو راهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانوراهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی راهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسیراهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالی راهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالیراهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوال راهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوالراهنمای عطرهای دیور ادیکت راهنمای عطرهای دیور ادیکتراهنمای عطرهای مای باربری راهنمای عطرهای مای باربریراهنمای عطرهای موگلر اورا راهنمای عطرهای موگلر اورا


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/salvatore-ferragamo-signorina-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟